Бюти ревюта

Омбре устни?! Catrice Ombré Two Tone Lipstick – Ревю

Здравейте, сладки! Надявам се понеделника ви да е хубав!

Днес ще ви представя един много чаровен и иновативен продукт от Catrice Cosmetics- червилото Ombre Two Tone Lipstick. Червилото е оформено като диамант и Новото в него е,че съдържа  два цвята, като с едно нанасяне и блендиране с пръст получавате красиви омбре устни,които могат да изглеждат ето така:

20170712_195759

Не мога да споря,иновативната идея на марката е това, което ме накара да си закупя червилото. Но и дизайнът на опаковката е много стилен и червилото изглежда скъпо. Цветовете са 6, като включват червени, нюд и розови нюанси.

20170712_195033

Цветът, който си избрах е 020 NUDE YORK CITY STYLE- кафеникав нюд цвят. Попринцип харесвам по-розови червила, но в момента гледам една много красива влогърка, която често носи кафеникави нюд устни и исках да опитам и аз.

20170712_195247

Червилото мирише много сладникаво, но няма вкус. Формулата е приятна- кремообразна. Нанася се без много усилия-разликата с обикновено червило е просто,че трябва да потупате леко устните след нанасяне, за да смесите двата цвята. Не бих казала,че е много дълготрайно- след час- два ще има нужда от повторно нанасяне,особено ако хапвате или пийвате нешо. Ето и суоч:

20170712_195331

В заключение, бих искала да кажа,че много ми харесва ефекта на това червило-изглежда все едно сте имали време да сложите молив на устните си и да създадете красив ефект,а всъщност ви е отнело секунди. А кафеникавият нюд ще е хит за есента.

Вие фенове ли сте на продуктите на Catrice и бихте ли пробвали червило с омбре ефект? Ще се радвам да споделите в коментарите! А ако поста ми ви е харесал, последвайте ме във Фейсбук или Инстаграм, за да знаете кога пускам ново съдържание!

Целувки от мен и до скоро!

Leave a comment