Beauty Reviews

Тропически, дълготрайни устни- Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Review

Здравейте, здравейте! Лятното ми настроение не спира,а само набира скорост, затова днес реших да ви разкажа,директно от плажа!,  за любимото си предизвикателно, весело, дълготрайно и мега лятно червило- Golden Rose Longstay Liquid Matte в цвят 09.

Имам този цвят от миналото лято и посягам към него всеки път когато времето е хубаво.Течните червила на Golden Rose са хит още от тогава, но ако не сте чували за тях,ще ви разкажа мъничко. Те са супер дълготрайни, като могат да издържат буквално цял ден (ако не хапвате нишо мазно, тъй като реагира с матовата формула и размазва червилото). Миришат много приятно- на мен миризмата ми напомня на сладък десерт. След изсъхването на червилото няма миризма.

Повечето цветове от серията се нанасят лесно. Този червен цвят е малко tricky, тъй като е ярък цвят и се нуждае от прецизност,а апликаторчето е прекалено голямо за това,според мен. То изглежда ето така:

20170725_100246

При нанасяне червилото има текстура на мус, като за около минута засъхва и си дарява с пухкаво изглеждащи матови устни. Изпробвала съм доста матови червила, но това е единственото от което имам няколко цвята. Харесват ми толкова много! Формулата изсушава малко, дори в сравнение с доста по-скъпи ”съперници”.  Ето и суоч на този така летен цвят:

20170725_100510

А вие фенове ли сте на червилата на  Golden Rose? Ще се радвам да споделите в коментарите!

А ако поста ми ви е харесал може да се абонирате за блога ми или да ме последвате в социалните мрежи, линковете за което са горе вдясно на тази страница!

Пожелавам ви хубава и слънчева седмица!

До скоро!

20170725_100152

Leave a Reply

