Hauls

Какво си купих в Mania: Huge Mania Outlet Haul

Здравейте и честита нова седмица!

Днес реших да споделя с вас покупките си от най- любимите ми second hand магазини- Магазини Мания.  От скоро марката има два outlet магазина в София (Люлин и Пазар Димитър Петков), в които предлага дрехи на невероятни цени. Цените се определят от това дали е началото или края на месеца- започват от 24,90лв в началото на месеца,а падат до 1.90лв. на килограм в края!!! Дълго време не пазарувах втора ръка,защото цените ми се струваха високи и смятах,че за същите пари мога да си купя нещо ново, но в случая това въобще не важи и дрехите са изключително изгодни.

Покупките, които сега ще ви покажа съм  купила със свои собствени пари, в края на месеците Юни и Юли. Всички тези дрехи ми излязоха под 20 лева! Горещо препоръчвам да отидете и да разгледате двата магазина, особено в края на месеца. Както ще видите след малко, могат да се намерят много добри находки, а и спестявате много пари. Моите находки включват марки като H&M, American Apparel, Mango и други.

За да видите покупките ми, разгледайте слайдшоуто отдолу. А ако искате да ги видите облечени, следете моя  Инстаграм , на него вече има снимки с някои от дрехите! Може да разгледате и фейсбук страницата на магазини Мания, за да сте информирани за актуалните промоции. Често има и игри и Giveaways.

This slideshow requires JavaScript.


А вие пазарувате ли от  second hand магазини? Ще се радвам да споделите в коментарите вашите находки!

А ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

Leave a Reply

