Tutorials

Бърз летен грим ,,Оранжево небето”

Здравейте,здравейте! Прекарах тази седмица край морето и се вдъхнових от ваканцията си да създам един свеж и ярък грим, който днес ще споделя с вас. Преди да направя този грим, се опитах да направя син грим, който обаче въобще не ми се получи. Смятам,че този стана страхотно и е супер летен и лесен. В никакъв случай не съм професионалист, направих грима преди излизане за десетина минути,хареса ми и реших,че заслужава да бъде споделен- за да се вдъхновите и да внесете лятно настроение в грима си и вие (ако ви хареса,разбира се).И така, нека да започваме.

Преди да започна със сенките, поставих основа на клепачите. Може да използвате и коректор, ако нямате такава, тъй като в горещините грима лесно се размазва. Аз използвах основата за сенки на AVON , която си закупих за около 3 лева.

20170724_164950

Палитрата, с която е направен този грим е тази на  Sleek MakeUp- Del mar Vol. 2 (реших,че ще е поетично да взема на морето със себе си специално ”морска” палитра). Може да я намерите тук. Разбира се, може да пресъздадете грима и с подобни сенки от други палитри. Цветовете, които използвах аз са Loco, San Antonio, Ibiza Rocks, Zoola и Ocean Beach. Много ми харесват и имената на сенките в палитрата, носят екстра лятно настроение.

20170801_20373420170801_204457

Първо, нанесох перления оранжев цвят на целия клепач (Loco). По този начин се създаде един лек блясък на окото, който после направих по- интензивен с по-тъмния оранжев цвят (San Antonio).  След това, нанесох матовия жълт цвят ( Ibiza Rocks)във вътрешния ъгъл на окото- наложи се да повторя,тъй като жълтия цвят в тази палитра не е особено пигментиран. Върху него нанесох златния цвят(Zoola),за блясък.Под долните мигли поставих с четка за очна линия тъмно синия цвят( Ocean Beach). След това фиксирах грима със спрей ( в момента използвам този на Golden Rose). На устните сложих течното червило на Essence в цвят Show Off. Ето и още няколко снимки на крайния резултат:

 

Надявам се грима да ви е харесал. Ако поста ви бил приятен за четене, моля цъкнете по един лайк или ми го напишете в коментарите, много ми помага. Ако искате да видите още от мен можете да се абонирате за блога, като цъкнете Follow.

Целувки и до следващия понеделник!

Leave a Reply

