Beauty Reviews

Най-добрият евтин автобронзант?

Здравейте, приятели!

Тъй като тази седмица ме тресе здраво лятното настроение(скоро заминавам на море!), реших да напиша един много летен пост и да споделя с вас любимия си автобронзант,който със сигурност идва с мен на плажа. Той е на марката Avon и си го закупих за невероятните 6 лева!

Пълното име на продукта е Magic Sun бронзиращ мус за подобряване на тена,което хич не е кратичко. Нов продукт е- това лято за първи път го забелязах в брошурите. Серията автобронзанти се състои от два продукта, другият представлява бронзиращ лосион.

Тъй като всяка година се червя колко съм бяла, когато се пека на плажа,реших този път да се подготвя с малко изкуствен тен.Реших да се спра на мус, защото гледах много добри ревюта на автобронзанти с такава консистенция в Youtube и всички момичета бяха много доволни.И има защо, бих казала.

201707071304763174 (1).jpg
Опаковката е от 150мл, което е много добро количество продукт за тази цена. Мусът има типичната миризма на слънцезащитните продукти, която на всички ни напомня на лято и море.В последните няколко брошури може дори да го подушите. Имайте предвид,че продукта няма слънцезащитен фактор.Капачето е стабилно и няма да се разсипе в куфара ви.

Консистенцията на муса се оказа много приятна и лесна за разнасяне. Попива лесно и бързо и с малко практика се получава страхотен тен. Бих казала,че потъмняването на кожата е с 1-2 тона и не изглежда изкуствено.Не залепва по несъвършенствата колкото други продукти,които съм тествала. При нанасянето на автобронзанти има период на научаване и първите ви резултати може да не са перфектни,но при този продукт нещата стават много по-лесно. Имам два съвета към вас- използвайте ръкавици и използвайте по малко продукт (при второто си нанасяне попрекалих). Също, внимавайте с белите дрехи, тъй като е възможно продуктът са остави петна.

20170704_115619.jpg
Ето и как изглежда ръчичката ми след едно нанасяне. Попринцип съм с доста светла кожа и в момента нямам никакъв естествен тен :

201707071504770520 (1)

Ако имате малък бюджет или не ви се харчат много пари за автобронзант, горещо препоръчвам този!Ако вече сте го изпробвали, ще се радвам да споделите мнението си с мен.

А ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

Leave a Reply

