Beauty Reviews · Hauls

Нова марка в DM! Trend It Up by DM : Първи впечетления.

Здравейте, приятели!
Миналата седмица попаднах на нов щанд в ДМ- този на новата им марка Trend It Up. Много се развълнувах, тъй като очевидно беше поставен преди максимум ден- повечето тестери дори не бяха пипнати. Затова просто трябваше да си поиграя с продуктите! Спрях се на 2 продукта, за които ще ви разкажа тук.

Но преди това- малко за външния вид на продуктите. Много ме впечетлииха, от Дм наистина са се постарали за външния вид на серията. Продуктите изглеждат много по- скъпи, а всъщност цените са много достъпни. Опаковките са много стабилни и семпли.

Тъй като бяха налични много тестери (а и бяха нови и свежи, голямо удоволствие!) си поиграх с много от наличните продукти. От първоначалните си впечетления смятам,че качеството на тази серия е неконсистентно- има добри продукти,но и такива, които са по-слаби откъм качество. Фон дъо тените ми се сториха воднисти, и с много силен розов подтон. Коректорите също не ми допаднаха. Продуктите за устни  предлагат голямо разнообразие и ми допаднаха много. Сенките са пигментирани на пръв поглед.

Двата продукта, които избрах да си занеса вкъщи- едно от червилата Velvet Sense в цвят 010(6,50лв.) и спиралата N°1 във водоустоичив вариант(6лв.).

Червилата Velvet Sense бяха първото нещо,което ми хвана окото на щанда,тъй като предлагат голямо разнообразие от нюд цветове. Аз все още съм в процес на търсене на перфектното нюд червило и нямаше как да не опитам и тези. Цвета на червилото е много нежен светъл нюд,с лек розов подтон и изглежда така:

Тубичката е много удобна- тъй като червилото е по-тънко, прави нанасянето много прецизно,а това е must, особено за матови червила. Няма шанс червилото да се отвори в чантата ви, стига да натиснете добре капачката до ”клик” звук.,тъй като опаковката се затваря добре и плътно.Цвета ми хареса много, дори бих казала,че е перфектен нюд за мен. Консистенцията също е приятна- бих я описала като фина и мека. Има леко изсушаващ ефект, както всяко матово червило. Успях да си преведа описанието на немски на опаковката и е описано,че червилото съдържа хиалуронов комплекс, който попринцип се използва за уголемяващ ефект, но не забелязах такъв. Единствения  минус на червилото,според мен, е миризмата. Бих я описала като типична миризма на био продукт (не мисля,че този е такъв)- землиста и тежка, много подобна на продуктите на Alverde ( по спомени). Хубавото е,че след нанасяне миризмата не се усеща въобще. Червилото ми хареса досътатъчно, че да го нося в чантата си. Ето и как стои на устните:

20170707-415097777

Имах нужда от нова спирала, а за лятото винаги залагам на водоустойчива, затова реших да дам шанс на тази. Хареса ми,че има изложени четки в магазина,за да може да направите по-информиран избор. Тази четка ме впечетли- има интересна форма, която изглежда все едно би обвила всяко косъмче по най-оптималния начин.

От спиралата не останах доволна- придава минимален обем и дължина и не издържа на жегата и се беше размазала в края на деня ми. Работи се трудно с нея.Също, при поставяне на втори слой, слепва миглите. За тази цена бих ви препоръчала да опитате водоустойчивата спирала на Essence или City Lights от Golden Rose, която също в момента е в чантата ми.

Ами,това е от мен, надявам се да съм била полезна. Ще се радвам да споделите с мен вашите впечетления от Trend It Up.

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

Leave a Reply

