Hauls

Sephora Sales! : Какво си купих и неприятно преживяване в Sephora.

Здравейте, приятели!
Тази седмица ще ви споделя какво си избрах от разпродажбите в Сефора. Тази разпродажба наистина предлагаше невероятни сделки- намаленията бяха големи, на множество продукти и дори на марки, различни от собствената на магазина. Тъй като колекцията ми от грим е доста голяма, ограничих пазаруването си до това от което имам нужда (не беше лесно!).

Преди да премина към покупките си, искам да ви разкажа за преживяванията си при двете ми посещения на магазина по време на разпродажбите,а те не бяха добри. Честно казано, ако качеството на продуктите предлагани от марката не беше толкова добро, нямаше да си закупя нищо, имайки предвид чувствата, които ме обзеха по време на пазаруването ми.

Първото ми посещение започна горе-долу добре. Влязох в магазина, избрах си един продукт от разпродажбите след продължително разглеждане, но ми трябваше помощ за втория. По време на престоя ми в магазина, никой не ми обърна внимание и не дойде да ми помогне. Донякъде извинявам това, тъй като имаше клиенти в магазина, но не всички служители бяха заети. Все пак, реших да повикам едно от момичетата, като тя се оказа много любезна и ми помогна изключително с избора ми на продукт, като дори ми отсипа количество от тестерите, за да мога по-добре да тествам продукта вкъщи и да направя информиран избор. По-неприятната част от това посещение започва тук. По време на чакането ми на касата, един господин преди мен си закупи парфюм, с немалка цена. На него се обърна специално внимание, дадоха му се редовните 2-3 мостри, които,съдейки по мойте посещения,винаги се дават на каса в Сефора, дори в чужбина. Когато дойде моя ред, усмивката на обслужващата девойка директно повехна,защото забеляза че купувам не скъп продукт и прецени да не ми даде нито една от мострите, които се дават на каса. Първоначално ме хвана срам, но после реших да си ги поискам, като тогава ми се дадоха мострички. При второто ми посещение, историята се повтори. Писах на Сефора България, като от там ми отговориха,че може би нямали налични,затова не са ми предоставили мостри. Но след като си поисках, все пак намериха и не мога да приема това като основателна причина за случващото се. Може би по време на разпродажби девойките са инструктирани да предоставят мостри при преминаване на определена сума за покупка, но ако е така- това трябва да бъде официално обявено. Тези случки определено развалиха настроението ми от пазаруването по време на тези две посещения.За мен културата на магазина и раздаването на мостри са много важни при пазаруването при тях,защото продуктите им никак не са евтини и е хубаво да се изпробват и вкъщи,преди да се закупят. Преди това имах страхотни впечетление,но се разочаровах. Ще продължа да пазарувам от Сефора, но само заради това,че предлагат качествени продукти. Надявам се, при следващото ми посещение, дори и по време на разпродажби, нещата да се върнат към добри преживявания в магазина,но само времето(и пазаруването) ще покаже.

И така, да преминем към продуктите и мостричките, които с 300 зора успях да получа:

20170624_193506

Първият,и най-важен продукт ,заради който влязох в магазина е фон дъо тена от марката на Сефора- Sephora 10HR wear perfection foundation. Това е най, най, най любимия ми фон дъо тен. Купувам го за втори път и е един от малкото продукти за лице, от които чувствителната ми кожа не избива. Има средна покривност и наистина издържа доста време на лицето, особено с фиксиращ спрей отгоре. Първоначално не бях уцелила съвсем цвета си, затова имам 2 тестерчета и от него. Цветовете попринцип се сливат много добре с кожата,затова и малка разлика не е проблем и изхабих цялата си първа опаковка, дори и да беше в малко по-тъмен отенък.При второто си посещение си го закупих в правилния цвят за мен и съм много доволна. Преди използвах номер 22, а сега номер 14 и го няма в никаква степен ефекта ”маска”.  Цената на фон дъо тена е 30 лева, като по-тъмните цветове са на 14,90лв в момента.

20170624_193540

Вторият продукт, който ме поблазни по време на разпродажбата беше Rouge Infusion Lip Stain, отново на марката Сефора. Нямам lip stain в колекцията си, а винаги ми се е искало да ги изпробвам. Цената на продукта беше 7,50лв, което е изключително достъпно за Сефора. Избрах си Peony. Ето и суочове на продукта, когато се постави и след ”износването”.

За съжаление, продукта не ми хареса. Цвета е приятен, когато се постави на устните, има и приятен аромат, но не боядисва устните за повече от час- два. Може би трябваше да си закупя един от по- тъмните цветове, но нямам опит с такъв тип продукти до момента, затова избрах този. Е,повече късмет следващия път.

Ето и мостричките:

1.Мицеларен гел за почистване на грим- много силна миризма на алкохол и не премахва добре грима. Не ми хареса.

2. Кална почистваща и матираща маска- много приятна маска, с землиста миризма. Засъхва бързо, но съдържа странни бучици, които ми причиняват сърбеж при засъхване на маската, затова не бих я купила.

3.  Желе за тяло- с приятен аромат на алое и кактус, страхотно за лятото, когато имате нужда от подхранване на кожата, но не искате да лепнете. Леко и приятно, бих го закупила.

Е,това е от мен за тази седмица. Извинявам се за леко негативния пост, надявам се да ви е харесал и да ви е бил полезен. Ще се радвам да споделите с мен любимите си продукти от Сефора, както и впечетленията си от обслужването. Ако поста ви е харесал, моля цъкнете по един лайк, много ми помага.

Целувки и до скоро!

 

 

4 thoughts on “Sephora Sales! : Какво си купих и неприятно преживяване в Sephora.

  1. Доста хора съм чувала да се оплакват от обслужването в Сефора, явно стискането на мостричките си им е практика 🙂

    Like

    1. Аз досега имах основно добри впечетления,но в интернет бях гледала доста клипчета на недоволни клиенти,за съжаление.

      Like

  2. Потребителското преживяване е изключително важна част по време на покупката, така си създаваш лоялни клиенти. Та ми е интересно лоялен клиент като теб ще остане ли лоялен на марката след това преживяване?

    Like

    1. Здравей, Зорница! Ако открия продукти, от които съм също толкова доволна, определено не бих си причинявала такова неудобство редовно. ❤

      Like

Leave a Reply

