Beauty Reviews

Ревю: Палитра Makeup Revolution Ultra Blush in Sugar and Spice.

Здравейте, приятели!

Тази седмица ще ви опиша преживяванията си с една палитра ружове от Makeup Revolution London.

Това не е първия продукт на марката,който използвам ( MakeUp Revolution Death by Chocolate Palette ). От дълго време искам да си закупя палитра с ружове,защото дава така нужното разнообразие,от цветове, от което имам нужда в колекцията си и когато от Parfimo ми предложиха да ми я изпратят за ревю бях изключително щастлива. Parfimo са сайт, който предлага парфюми , козметика и грижа за кожата. На сайта може да намерите много марки, които не се предлагат по магазините в България, а и много добри намаления. Палитрата ружове на Makeup Revolution може да закупите тук.

20170617-1610709793

Доставката не е от най-бързите, защото складовете на магазина са извън България,но пък бях впечетлена от това колко добре опакована и обезопасена беше палитрата ми. Дори съм си набелязала още няколко неща, които искам да си поръчам от сайта, тъй като са на страхотни цени.

И така, да преминем към самата палитра. Опаковката на палитрата изглежда много по-скъпа и луксозна, отколкото всъщност е,а и в сравнение с другата ми палитра от марката. Стабилна е и би била страхотна за път.Картонената опаковка и палитрата са издържани в черно и златно,а вътре ще откриете 6 матови и 2 блестящи цвята, както и голямо огледало.

20170616_14270520170617-1432002387.jpg

Харесах точно тази палитра от серията, защото предлага много добро разнообразие от цветове- има 2 розово-бронзови цвята, 2 коралови, 2 розови и 2 бляскави, които аз лично не бих използвала като ружове, по скоро като blush toppers (не се сещам думата на български).

Текстурата на ружовете е пудрена и нежна.Пигментацията на палитрата,за съжаление, не е консистентна- бронзовите цветове са по- малко пигментирани от другите,но пък лесно се работи с тях. Останалите трябва да се нанасят внимателно,защото са сериозно пигментирани и лесно може да прекалите с цвета. Ето и суочове на ружовете:

2017-06-17-23-42-34201706172114509338

Пигментацията издържа през целия ден и това много ме радва. За цената си палитрата е страхотна,икономична и определено ще продължа да я използвам,тъй като предлага много добро разнообразие и пигментация. Добавям и снимки на грима си с нея през изминалата седмица, през която тествах палитрата:

 

А вие изпробвали ли сте някои от  палитрите на Makeup Revolution и доволни ли сте? А пазарувате ли от Parfimo?

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

  • Поста не е спонсориран! Палитрата ми беше изпратена за ревю от http://www.parfimo.bg/ , но мнението ми за нея е лично мое.
2 thoughts on “Ревю: Палитра Makeup Revolution Ultra Blush in Sugar and Spice.

Leave a Reply

