Product reviews

Повдигащият магически сутиен от Instagram- Работи ли?

Сигурна съм,че сте го виждали- на множество снимки и клипове, навсякъде из социалните мрежи. Красиви и усмихнати девойки показват невероятно изглеждащ бюст, използвайки този сутиен. И аз се впечетлих от така видимия ефект и реших да го изпробвам.

Моделът се продава от множество магазини онлайн на разнообразни цени- от 3 до 20 долара, като продуктите изглеждат напълно идентични. Сутиенът представлява залепващ се сутиен с форма на пеперуда, който се затяга с връзки и твърди,че дава невероятно повдигане и сигурност- без презрамки и без гръб,за да може да се носи с всякакви дрехи.Идеята звучи страхотно, особено за летния сезон, когато искаме да носим изрязани потничета или рокли с гол гръб.

За себе си избрах черен модел с плътно залепване (предлага се и такъв с ”вентилационни” дупки), с надежда,че ще успее да се залепи по-добре и ще даде желания ефект. Не бях използвала залепващ се сутиен преди и имах високи очаквания точно за този модел,заради манията в социалните мрежи. Ето как изглежда отвътре и отвън :

IMG_20170617_163441_541

На пръв поглед сутиенът изглежда много качествен- платът е приятен и изглежда скъп, връзките работят без проблем. Лепкавият слой изглежда наистина лепкав, което ми донесе противоречиви чувства- същевременно,че ще се залепи добре,но и че няма да мога да го махна/ще е болезнено. Изгледах няколко клипчета,за да разбера как точно да го поставя.Спазих всички инструкции: да се поставя само на чиста,суха кожа, без кремове или лосиони по бюста. Според клиповете,се залепя под 45 градусов ъгъл за да се получи желания ефект,като след това се затягат връзките. И мъките започнаха..

И така, проработи ли този продукт за мен?

Съвсем накратко казано- не. Сутиенът има много проблеми, които правят използването му невъзможно за мен.

На първо място- още при първото поставяне не залепна добре на гърдите ми. Имам голям бюст, но не е от най-стегнатите и формата на сутиена просто не пасна на формата на гърдите ми. Колкото и да опитвах, по каквито и да било начини, не успях да залепя крайчетата на сутиена за себе си. При носене, това дразни изключително много и те кара да се чувстваш несигурен и че сутиенът всеки момент че се разлепи изцяло. Може би това няма да е проблем при по-малки или стегнати гърди.

Второ..ами, разлепя се. Сутиенът не е подходящ за високи температури, защото при изпотяване се разлепя изключително лесно. А какъв е смисъла от сутиен за дрехи без презрамки, ако не може да се носи в топло време?

Трето- не даде желания ефект. При правилно поставяне има някакъв лек ефект на изглаждане и събиране на бюста,но е много далеч от това, което виждаме в клиповете. Ето и снимки,съответно без и със сутиена(личи си даже как се е разлепил от едната страна):

 

Като заключение,не препоръчвам да си давате парите, аз няма да го използвам въобще. Тези от вас, които са го закупили- проработи ли за вас? Ще се радвам да споделите в коментарите!

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до скоро!

 

Leave a Reply

