Beauty Reviews

Течно червило NYX Lingerie,15 Bustier – Ревю

Здравейте и честита нова седмица!

След като марката NYX стъпи на българския пазар (повече за това тук ) успях да се добера до един от горещите им продукти в момента- червилата от серията Lingerie. Имам слабост към продуктите за устни,затова се спрях на тази категория. Първоначално бях харесала други два  цвята,но след като ги суочнах в магазина се спрях на номер 15- Bustier, който е един от новите им цветове в серията.

Цената на червилото е 14,95 лв. ,което за мен е висока цена за дрогерийно червило. Серията включва 24 цвята, като цветовете аз определям като нюд.
Опаковката е стабилна и стилна. Четчицата на червилото първоначално ми се стори тънка и странна, но свикнах да работя с нея. Прецизна е и осигурява добро и равномерно нанасяне. Ето и как изглежда тя,както и суоч на продукта:

 

Червилото има лека химическа миризма при нанасяне, която изчезва след като засъхне. Текстурата при нанасяне е кремава,приятна и лека.Изсушава се до пълно матово,като продължава да не тежи на устните. Не се лющи. Когато пада, започва да се изтрива от вътрешната страна на устните, като много други матови червила.Издържа 2-4 часа, като след това може да има нужда от поправки, ако си ближете устните или хапнете нещо. Както всеки мат, не е хидратиращ продукт, но не е и от най- изсушаващите, изпробвани от мен. Подчертава линийките, затова преди  нанасяне ексфолирайте добре.Ето как стои и на мен, на естествена светлина:

 20170517_160729

Като цяло съм доволна и бих си закупила още няколко цвята. Просто матовите нюд устни са ми слабост! Вие изпробвахте ли вече продуктите на NYX? Ще се радвам да споделите в коментарите!

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до скоро!
NYX Cosmetics  може да последвате тук.

Leave a Reply

