Beauty Reviews

Безплатен мострен комплект La Roche-Posay: Първи впечетления

  Здравейте,приятели! Тази седмица реших да насоча вниманието ви към настоящата кампания на La Roche-Posay. До 20.06 компанията предлага безплатни комплекти, съдържащи по три продукта от три техни серии-съответно за хидратация, за чувствителна кожа или за кожа,склонна към зачервявания, от която всеки от вас може да се възполва. Просто отидете до една от аптеките в този списък и попитайте фармацевт за кампанията. А ако си харесате продукт от използваните, и попълните талона на гръбчето на опаковката получавате и подарък към покупката си- травъл комплект от мицеларна и термална вода вода,както и измиващо олио.

Върл фен съм на такъв тип семплинги,защото позволяват по-пълно тестване на продуктовата гама,в удобството на собствения ви дом. Аз избягвам да използвам предоставените тестери в аптеките и дрогериите директно на лицето, защото за мен не е хигиенично много хора да използват един и същ тестер. В този случай този фактор го няма. От тестерите в комплекта успях да изпробвам продуктите повече от веднъж и това ми помогна да формирам по-пълно мнение за тях. Дори си избрах един,който смятам да закупя в най-скоро време.

IMG_20170604_182446_883

В близката ми аптека имаше налични само от хидратиращите комплекти, като аз нямах проблем с това, тъй като в летните месеци кожата ми определено има нужда от хидратация. Кутийката съдържа:

  • Hyraphase Intense Yeux 1,5ml- Рехидратиращ концентрат за околоочния контур
  • Toleriane Teint 1ml – Коригиращ фон дъо тен флуид
  • Hydraphase Intense Legere 3ml – 24-часова хидратираща грижа за чувствителна нормална до смесена кожа.

Hyraphase Intense Yeux : продуктът е напълно прозрачен, няма миризма. На първо ползване ми се стори охлаждащ и приятен,но на второто мазане ми причини алергична реакция, като получих огромни червени петна под очите си. Слава богу, изчезнаха след намазване с Алергозан.Имам много чувствителна кожа в тази зона и не е първият околоочен продукт с който това се случва,но се разочаровах,тъй като все още търся подходящ продукт за тази си зона (ще се радвам на препоръки!).

Toleriane Teint – фон дъо тен с водниста текстура,също няма миризма. Харесва ми,че има слънцезащитен фактор 25, което е много подходящо за летния сезон. Има 4 нюанса, като в комплектите се падат на лотариен принцип. На мен ми попадна много тъмен цвят,затова не можах да го нося цял ден,но все пак направих грима си върху него,за да видя как ще се държи,и го оставих на лицето си около 2 часа,докато си вършех работа вкъщи. Не създава проблеми при гримирането и не се окислява, текстурата е приятна, с натурален финиш и средна покривност. Хареса ми,но трябва да изпробвам другите нюанси,за да видим ще ми вършат ли работа, тъй като избора е малък.

Hydraphase Intense Legere- това е продуктът, който най- много ми хареса. Много приятен и лек хидратантен крем. Има лека миризма, която не ме дразни. Предлага се,освен във варианта за нормална/смесена кожа, във вариант и за суха кожа и такъв с UV защита. Нямаше раздразнения, кожата ми изглеждаше хидратирана и по-мека на допир. Мисля да се спра на варианта с UV защита, защото слънцето вече е достатъчно силно за да навреди на кожата.

Като цяло съм с добри впечетления от серията. А вие използвате ли продукти на  La Roche-Posay и имате ли любимци от тях?

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до скоро!

За още интересни новини и промоции последвайте блога ми, както и страницата на La Roche- Posay във Фейсбук.

Leave a Reply

