Beauty Reviews

Ревю: Catrice Cosmetics Ultimate Nail Laquer 61 + Ultra Stay & Gel Shine Top Coat

Комплекта може да намерите в Дрогерии Лили на промоционалната цена от 2,49лв. до края на месец Май.

Здравейте,приятели! Тази седмица ще обсъдим една много вълнуваща за мен тема- лаковете за нокти. Правя си маникюра сама,затова имам не малка колекция от лакове- основно от бюджетните предложения. Тъй като лаковете се развалят бързо,не обичам да харча много пари за тях. При разходката си в дрогерия Лили, докато разглеждах новите продукти от NYX (виж  този пост за повече информация), се отклоних и попаднах на промоцията от Catrice 1 + 1- един от техните лакове, плюс топ лак за 2,49лв. Забелязах,че доста бройки са закупени,затова реших да ги изпробвам и аз. И попаднах на нещо страхотно!

По принцип, системата е с три стъпки,като се препоръчва използването и на базата за нокти от Catrice,но аз минах без нея.

20170517_155454.jpg

Не бяха останали много неутрални цветове,за мое голямо съжаление. За това се спрях на номер 61 Greige! The New Beige, който ми се стори малко тъмен за сезона,но все пак реших да го закупя. Името перфектно описва света- сиво-бежов цвят.Ето и готовите ми нокти(2 слоя и топ лака):

20170521897916717

Останах очарована от тази двойка! Лакът се нанася лесно, изсушава се за десетина минути,но издържа доста повече от другите ми бюджетни лакове. На ноктите ми е вече седмица,като не се е обелил,но вече е загубил голяма част от блясъка си. Самият блясък се задържа на нокътя също по дълго от обичайното- 3 дни ноктите ми бяха все едно току-що ги бях лакирала! Не мога да спра да се радвам на тази находка! Със сигурност ще си закупя още цветове.

Вие изпробвали ли сте лаковете на Catrice и доволни ли сте? Кои са любимите Ви цветове от селекцията им? Ще се радвам да споделите с мен!

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

Leave a Reply

