Events

NYX Cosmetics в България! + моят списък с NYX Желания

18359345_2108617879364764_7243304186994239846_o

Здравейте,приятели!Тоолкова се вълнувам! Новата седмица идва и  с нова козметична марка на българския пазар- щанд на световноизвестните NYX Cosmetics вече може да намерите в Lilly Drogerie,Сердика Център!

На 12.05 марката официално направи своя дебют с забавления и награди за първите петдесет посетители в търговския център. За съжаление,не успях да присъствам,поради здравословни причини,но се надявам в най-скоро време да ви зарадвам с ревю на някой от продуктите в вече доста дългия ми NYX wishlist. Скоро се очаква марката да присъства и в други Lilly локации.А междувременно, ето и десетте най-желани от мен NYX продукти(в не определен ред,всички изглеждат страхотни и много се надявам да ги открия на щанда):

Продукти за лице

  1. Pore Filler Primer- продукти,които запълват порите, все още се намират рядко в нашите дрогерии, не съм изпробвала такъв и ми е много интересно дали ще има видим ефект.
  2.  Sweet Cheeks Blush Palette- палитрата изглежда супер сладка и предлага разнообразие от ружове в уникални цветове, които все още нямам в колекцията си. Голям избор в една опаковка!Ще ми е много полезна и за пътувания.
  3. Born To Glow Liquid Illuminator- озаряващите течни продукти са все още мистерия за мен, тъй като не съм ги изпробвала,но съм чела много позитични отзиви за този и ще се радвам да го добавя в колекцията си.Продукти за очи 
  4. Lid Lingerie Shadow Palette- като почитател на неутралните сенки за очи,тази палитра ме привлече от пръв поглед. Матови цветове в кафявата и лилаво-розовата гама,перфектни за зелени очи-трябва да е моя!
  5. Doll Eye Mascara- признавам си,тук ме привлече името. Кой не иска дълги, разделени.черни мигли като на кукла? Предлага се в 3 варианта- за дължина,обем и водоустойчива,като аз смятам да заложа на последния,заради наближаващия летен сезон.
  6. 3 in 1 Brow Pencil- мултифукнкционалните продукти винаги са ми били слабост. Скоро започнах да използвам молив и гел  и вече оценявам красотата на продуктите за вежди. Бих се радвала един продукт да е достатъчен за перфектни арки и този молив изглежда обещаващ!Продукти за устни
    Най-любимата ми категория грим продукти.Беше ми трудно да се огранича само до четири..но,ето ги и тях:
  7. Cosmic Metals Lip Cream-  металическите продукти за устни ще са продукта на летния сезон!
  8. Plump It Up Lip Plumper- за съжаление, не съм благословена със сочни устни, ала Анджелина Джоли и такъв продукт е добре дошъл в колекцията ми. От години не съм изпробвала plumping продукт,надявам се козметичната индустрия да е доразвила концепцията и този път изживяванията ми да са приятни.
  9. Simply Nude Lip Cream- цяла колекция нюд цветове,под формата на удобен дебел молив за устни,с хидратиращи свойства? Запишете ме!
  10. Lip Lingerie Lippie Duo in Lace Detail/Nude- е,тук продуктите са два,но ги вмъквам заедно,тък като се продават и като комплект. Това е серията трайни матови червила на марката,заедно с подхождащ си молив. Нюд цветовете с розов подтон са ми любими.А вие ”нарочили” ли сте си продукти от NYX? Ще се радвам да споделите в коментарите!

Надявам се да ви е било интересно и да сте харесали по нещо и за себе си. Ако искате да следите новите продукти,локации и да получите още информация за марката може да ги последвате във Фейсбук или Инстаграм. За тези и други грим новини,интересни игри и нови продукти,както и снимки от launch събитието  може да последвате и страницата на Lilly Drogerie.

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

Снимки- Фейсбук

3 thoughts on “NYX Cosmetics в България! + моят списък с NYX Желания

Leave a Reply

