Beauty Reviews · Hauls

Avon Haul + Първи Впечетления

Здравейте, любители на красотата ❤ Днес ще споделя с вас прясната ми поръчка от Avon,която дойде вчера. Като цяло харесвам марката, предлагат огромно разнообразие продукти на много достъпни цени,но, разбира се,не всеки продукт ми пасва. Лесно се захласвам по техните брошури и често се случва да изпробвам продукти, които по принцип не бих си купила, основно заради примамливите цени..и многото картинки .Все пак това ми помага да разширя и познанията си за различните видове продукти и как по-добре да се грижа за себе си. Не бях правила голяма поръчка от дълго време и се изненадах колко добре и дори естетически красиво са опаковани повечето от продуктите, което дори ми е трудно да възприема,имайки предвид ниските цени.

Та,нека видим какво си купих този път (от ляво на дясно) :

IMG_20170430_163450_692

Advanced Techniques Silky Hair Serum- Серум за коса, който твърди,че придава копринена мекота на косата, като същевременно заздравява и хидратира.

Крем за ръце Gentle Moisture с овесена каша и лайка.

Спрей за тяло с нар и манго.

Clear Skin почистваща порите черна минерална маска за лице.

Балсам за устни с какаово масло.

Първи впечатления :

Advanced Techniques Silky Hair Serum :

Това е продукта,чиято опаковка най-много ме впечатли. Пристигна при мен в стилна кутия в слонова кост и циклама, като името на продукта е изписано със златни букви- много стилна комбинация, която прави продукта да изглежда скъп,както и идеален за подарък. Аз го закупих на скромната цена от 4,49лв. Но добрите впечетления не спират до тук- вътре,открих също толкова стилна стъклена бутилка с помпичка, в която се помещава и самия серум. Помпичката няма механизъм за заключване,затова върху нея е поставена малка прозрачна капачка. Не харесах това решение,но пък ще свърши работа при евентуално пътуване.Самият серум е прозрачна жълтеникава течност, чиято миризма бих определила като..салон за красота. Има този често срещан аромат на професионалните продукти за коса,към който аз нямам нищо против. Сложих си малко от серума след вечерния душ и забелязах лека разлика, косата ми ми се стори по мека, но трябва да го използвам поне няколко пъти,за да имам твърдо мнение за него. Притеснява ме,че може да омазнява,а това директно вкарва продукти в черния ми списък,тъй като моята коса е склонна към омазняване.

Крем за ръце Gentle Moisture с овесена каша:

Кремът се оказа доста приятна изненада. Формулата е лека и приятна,а аромата нежен и не изкуствен. Попива лесно. На пръв поглед, ми се струва подхранващ.

Спрей за тяло с нар и манго :

Харесвам тези спрейчета от дълго време,спомням си,че имах кокосовия в гимназията. В топлото време не обичам да се пръскам с парфюм,а с по-леки формули,затова избрах този за пролетта. Освежава и ми носи  мисълта за лято, с плодовата си ,сладка миризма. Не е от най-трайните продукти, миризмата се задържа около 2-3 часа на мен, но пък винаги ми е приятно да се напръскам отново. Приятелят ми не им е фен- смята,че на вкус са необичайно гадни, дори повече от парфюмите ми.Не ми се иска да се съглася с това,но и нямам желание да тествам теорията. 😀

20170430-2092727537

Clear Skin черна маска :

Покрай цялата лудница с черните маски,реших и аз да опитам подобен продукт. Но за съжаление, не се оказа продуктът,който очаквах. Маската е сродна с глинените такива и много далеч от peel- off  черните маски.Продуктът твърди,че почиства порите,но вече изпробвах маската веднъж и нямаше никакъв,да не кажа обратен,ефект. Все пак,не раздразни чувствителната ми кожа,но смятам,че единственият плюс до момента е,че мирише приятно и ненатрапчиво. Ето и  консистенцията на маската:

20170430-2018725112

Балсам за устни с какаово масло:

И този продукт се размина с очакванията, които имах за него. Очаквах балсамче,с лека формула и приятна миризма на какао. Получих добре опаковано и гъсто масло за устни, също, като миризмата са уцелили. Трудно се изстисква от тубичката и това ме стресна,защото си помислих,че не съм го отворила както трябва,но наистина трябва да натискате,за да излезе нещо. Подхранващо е. На вкус горчи леко,което е голям минус за мен.

20170430-2050135215

Кои са вашите любими продукти на  Avon? Ще се радвам да ги пробвам!

Ако поста ми ви е харесал,цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Целувки и до следващия понеделник!

Leave a Reply

