Beauty Reviews

Течно червило Essence за 50 стотинки! / Glamour + Essence Collab

Да,днес не е понеделник, но трябваше да споделя с вас за тази колаборация ве-дна-га. Майският брой на списание Glamour, който излезе вчера, идва с едно от страхотните червила на Essence, като комплекта струва 3,49лв. Това прави червилото само 50 стотинки, тъй като редовната цена на списанието е 2,99 лв. Цена,която наистина заслужава свой собствен пост.

За червилото:

Доволна съм от продуктите на Essence, затова си закупих комплекта в същия ден, в който научих за колаборацията. Би трябвало да са налични 3 цвята от червилото, но в двата обекта, които посетих имаше налични само цвят 04- Show off, който изглежда доста ярък в опаковката,но все пак реших да му дам шанс и не съжалявам. Оказа се приятен пролетен цвят, който въобще не стои ярко и прекалено на устните. Формулата е лека, подобна на гел.Червилото мирише ненатрапчиво и приятно, не е лепкаво и смятам,че е страхотно за пролетния сезон. Ето и суоч и как стои на устните ми:

(извинете драскотините от котката ми 😀 )

На вас харесва ли ви комплекта и закупихте ли си го вече?
Целувки!

rsz_1rsz_20170426924572807

2 thoughts on “Течно червило Essence за 50 стотинки! / Glamour + Essence Collab

  1. Аз имам нюд-а – Олмост риъл. Не съм особено впечатлена, можеше да е по-пигментиран, но най не ми хареса, че се усеща като гланц, а аз не ги понасям. 🙂 Може би трябваше да се информирам за серията, какъв финиш има и т.н. преди да се реша на покупка :Д

    Like

  2. И аз май имах едно подобно, ама много ярко ми се виждаше и никак не ми идваше смелостта да го нося 😦

    Like

Leave a Reply

