Beauty Reviews

Ревю: Golden Rose Make-up Fixing Spray / Golden Rose Фиксиращ Спрей за Грим

Марката Golden Rose, която беше в затишие последните години, отново набра скорост с новата си линия продукти, по- специално матовите си червила. Но и други нови продукти от тази марка заслужават внимание. Много се изненадах, когато не успях да открия ревю за фиксиращия им спрей, затова реших да споделя моето мнение за него с вас.

20170421135697604

Цената на спрея е 6,99лв. за 120мл., което прави продукта изключително достъпен.
А ето и неговото описание:
Фиксиращият спрей за грим със своята лека и нелепкава формула поддържа грима изключителен през целия ден. Има бързосъхнеща формула, която  запечатва грима с прозрачен филм, без да изсушава кожата.

Спреят не съдържа парабени и алкохол и е дерматологично и офталмологично тестван продукт.
Това е първият фиксиращ спрей, който си купувам и избрах точно него,защото като цяло съм доволна от продуктите на марката, но понякога има и не толкова качествени предложения от Golden Rose. Цената също е много примамлива.Не мога да сравня спрея с други от неговия вид, но ще споделя своя опит с него.

Опаковката е удобна и леко прозрачна и лесно може да прецените какво количество продукт имате останало. Спреят идва запечатан и с капачка. Според мен е в удобен размер за пътуване и не се е досега не се е разтичал в чантата ми. Има лек аромат, който не дразни носа. Течността е прозрачна.

Използвам продукта от няколко месеца и според мен  отговаря на по-голямата част от твърденията направени в неговото описание. Формулата не прави грима да изглежда или да се чувства тежък и не съм забелязала по-голяма склонност към лепкане или омазняване, но моята кожа не е склонна към омазняване като цяло.Няма твърдения, че е подходящ за чувствителна кожа,а моята е точно такава,но раздразнение няма. Не матира, но и не придава лъскав вид на лицето,по- скоро е с натурален завършек. Не изсушава след целодневно носене. Още след първата употреба забелязах,че грима ми издържа повече от обикновено и запазва свежия си вид много по-дълго.Не е от най-бързо засъхващите продукти, отнема около 30 секунди, за да запечата грима. Като единствен негатив бих казала,че не е икономичен продукт- отнема ми около 5-6 пръскания да покрия хубаво лицето.

Дали бих препоръчала да си го закупите? Да,абсолютно, много съм доволна, особено за цената на която се предлага. Истинска сделка!

Golden Rose Make-up Fixing Spray

Вие какво смятате за този продукт? Изпробвали ли сте го и доволни ли сте? Ще се радвам да споделите с мен!
Ако моето ревю ви е харесало, цъкнете по един лайк или ми напишете коментар,много ми помага.Благодаря!

Може да закупите фиксиращия спрей от тук .

Leave a Reply

